warsztaty
Kompetencje przyszłości – warsztat z elementami VR | tura II
data
miejsce
Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98
Budynek 3
wstęp
zarezerwowane miejsca: 9/10
kiedy? godz. 14:00-16:30
gdzie? wystawa Eduk(re)acja, G
dla kogo? dzieci (14+), dorośli i seniorzy
Zagraj w grę edukacyjną i dowiedz się, jak rozwijać kompetencje przyszłości takie jak praca zespołowa, myślenie przyszłościowe, myślenie krytyczne.
W ramach warsztatów uczestnicy i uczestniczki będą mieli okazję wspólnie pracować nad rozwojem kompetencji przyszłości – grając w grę edukacyjną z elementami Wirtualnej Rzeczywistości – Mega Boost VR for Future Skills (Erasmus+). Gra wymaga od uczestników efektywnej współpracy na styku różnych technologii (komunikacja rozproszona) – część uczestników realizuje bowiem zadania w świecie rzeczywistym, podczas gdy jeden z nich ma dostęp do wirtualnej rzeczywistości. Tylko efektywna komunikacja i połączenie wybiórczych danych, które otrzymują różnymi kanałami pozwoli graczom zrealizować cel. Na warsztaty składa się także wspólna dyskusja na temat kompetencji przyszłości.